Služby

Nabídka kompletního vedení účetnictví či daňové evidence podnikatelům:

• zavedení účetnictví
  • průběžné účtování a vedení účtů
  • vedení mzdového účetnictví a personální agendy
  • sestavení roční uzávěrky a závěrky
    www.vasekurzy.cz

Nabídka daňového poradenství:

• zpracování odborných písemných stanovisek k daňové problematice
  • poradenství on-line na základě zaslaných dotazů mailem – cena je stanovena měsíčním paušálem nebo individuálně dle rozsahu a náročnosti dotazu
  • osobní konzultace ve věcí daní a účetnictví
  • zpracování daňových přiznání ke všem druhům daní včetně odkladu daňového přiznání k dani z příjmů FO či PO
  • zastupování klientů při jednáních se správcem daně

Ceny některých služeb najdete na webových stránkách www.vasekurzy.cz
    Cena za daňové poradenství písemnou formou je stanovena individuálně s klientem dle složitosti a náročnosti dotazu.

Dle zákona č. 523/1992 Sb. o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců České republiky:

Daňovým poradenstvím se rozumí poskytování právní pomoci a finančně ekonomických rad ve věcech daní, odvodů, poplatků a jiných plateb, jakož i ve věcech, které s daněmi přímo souvisejí.

Dle § 6 odst. 7 zákona č. 523/1992 Sb. o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců České republiky :
Daňový poradce odpovídá klientovi za škodu, která mu v souvislosti s výkonem daňového poradenství vznikla, pokud ji způsobil daňový poradce, jeho zástupce nebo pracovník.

Pojištění odpovědnosti bylo sjednáno prostřednictvím rámcové smlouvy uzavřené mezi pojišťovnou Kooperativa a Komorou daňových poradců ČR a vztahuje se na škodu vzniklou v souvislosti
s výkonem daňového poradenství.