Archiv pro měsíc: Prosinec 2022

Novinky 2022/2023

Jako každý rok, i letos, přicházím s přehledem změn, tentokrát za rok 2022, i změn, které nás čekají v roce 2023.

Informace jsou uspořádány přehlednou, heslovitou, srozumitelnou a jednoduchou formou.
Předkládám Vám novinky:

1. obecné (minimální mzda, průměrná mzda, reposazba),
  2. z oblasti daně z příjmů (windfall tax, paušální daň, mimořádné odpisy, apod.),
  3. z oblasti daně z přidané hodnoty (obrat DPH, pokuty za KH, apod.),
  4. z oblasti silniční daně.

Novinky jsou určeny čtenářům, kteří již rozumí základním i pokročilejším pojmům z daňové oblasti, mají povědomí o aktuální legislativě a jen si chtějí tyto vědomosti, bez uceleného výkladu měnících se ustanovení zákona, zaktualizovat.

Osobně mám tento přehledný souhrn změn ráda a používám ho i ve své vlastní praxi v případě řešení dané problematiky, a bleskové nahlédnutí a připomenutí novinky či změny, je pro mě vždy efektivní a rychlý způsob práce.

E-book Novinky 2022/2023 najdete zde >>

Nechť i Vám daňové novinky pomáhají po celý následující rok při Vaši práci 🙂

Publikováno 6.12.2022 / Téma: Daň z přidané hodnoty, Daň z příjmů, Daň z příjmů fyzických osob / Žádný komentář »

Paušální daň aneb jde to i bez účetní

Podnikáte jako fyzická osoba a ztrácíte se v daních, zákonech a povinnostech, komu co zaslat, v jakém termínu, kolik zaplatit na daních a kolik na pojistném?
Nebyla by nějaká jednodušší cesta?

A co takhle paušální daň?
Jedná se o zjednodušený postup placení daní a pojistného, kdy platíme v jedné měsíční částce všechny 3 povinné platby.

Číst celý příspěvek »Publikováno 6.12.2022 / Téma: Daň z příjmů / Žádný komentář »