Vedení účetnictví i daňové evidence

Nabízíme kompletní servis pro malé a střední firmy v oblasti účetnictví, daňové evidence, mezd a daní.

Kdo je naším zákazníkem?
– podnikající fyzické osoby
– podnikající právnické osoby
– nestátní neziskové organizace (spolky, obecně prospěšné společnosti, nadace)

Z jakých oborů?
– ubytování přes Airbnb i Booking.com
– pronájmy bytů či nebytových prostor
– IT firmy
také
– lékařské profese
– rehabilitační, relaxační i sportovní centra
a mnoho dalších.

Zaměřujeme se i na Start-up
– pomáháme i začínajícím podnikatelům s rozjezdem firmy, vedením účetnictví, daněmi i běžnou administrativou.

Jaký je náš cíl?
– individuální přístup k zákazníkovi, kvalita a včasnost zpracování.

Takový přístup vyžaduje oboustrannou součinnost a určení pravidel.
Se zákazníkem komunikujeme a snažíme se nastavit vzájemnou spolupráci především tak, aby vyhovovala klientovi.
Chcete spolupráci online? dokážeme ji nabídnout.
Upřednostňujete osobní kontakt? nabídneme Vám jednou měsíčně setkání s předáváním dokladů.
Nebo by Vás zaujala spíše nabídka svozu dokladů? rádi si k Vám pro doklady každý měsíc přijedeme.


Jak udělat první krok?
– napište nám email se svou poptávkou a my se Vám obratem ozveme
nebo
– zavolejte a dohodneme se ihned na dalším postupu
dále Vám
– vypracujeme nezávazně cenovou nabídku
a
– pošleme návrh smlouvy a plné moci
a zbývá už jen
– se sejít k podpisu a zahájit vzájemnou spolupráci.

Udělejte krok vpřed a staňte se našimi klienty.